2015. január 9., péntek

Amikor az elfeledett blog életrekel

Na az a helyzet, hogy találtam egy vázlatot a közzé nem tett blogbejegyzések között 2011. szeptemberéből. És tudom, hogy az egyik winchesteren van egy rahedli már megírt szöveg hozzájuk. Már csak azért is elő fogom őket keresni, mert akarom, hogy az Erasmusomat végigdokumentáló blog teljes legyen. Tudtam én ezt mindig is, pont igy vagyok a 2010-es horvatorszagi nyaralos videoval is, egyszer majd az is kész lesz, csakhat mindig vannak fontosabb dolgok. :D

De miert most foglalkozok ezzel? Mert azota sok minden tortent, sok mindent valtozott, és mivel ugy hozta az elet, megint lesz mirol beszamolnom, kulfoldrol. Agyaltam amugy sokat, hogy van erre egyaltalan barmi szukseg. De annyi mindenkitol kaptam az ívet, hogy most lesz-e valami blog féle, hogy ugy dontottem, ugyanaz a blog lesz folytatva, kicsit maskepp. Ezuttal nem fogok annyira raerni, mint 4 éve, uh szabályokat fektettem le. Hetente 1-2 bejegyzés, egyenkent max 3000 karakter, 1-2 képpel. Nem fogok mindent leírni, képtelenség, nem tudom megcsinalni még1x (Ugyis volt aki nem birta már az olvasást es elvesztette a fonalat :D)

Szoval megbontva az idobeliseget, 2011 julisarol ugorjunk 2014 januarjara (a kozbenso idoszakra igerem visszaterunk :D), amikoris jelentkeztem egy amerikai multihoz egy programra, ami rotacios jellegu, 2 év 4 honapon keresztul 4 (valoszinuleg kulonbozo) helyszinen kell helytallni 4 kulonbozo temaban. 2014 aprilis-majusaban lement a kivalasztasi procedura, juliusban kezdtem egy Budapest agglomeraciojaban levo telepulesen levo gyarban, a strategiai beszerzést tamogattam 6 honapon keresztul.

2014 novemberében kaptam egy 34 elemu listát, helyszin-téma párositasokkal az EMEA regioban, amibol ki kellett valasztani egy Top5-ot, amelybol a második helyet dobta nekem végul a gép, igy november óta volt biztos az, hogy januartol Newcastleben folytatom fél éven keresztul, manufacturing engineering témakörben.

Viccesen hangzott, mikor rengeteg ismeros november decemberben gratulalt ugy minta most kaptam volna uj munkat. :D Pedig juliusban kaptam, és mar akkortol benne volt a pakliban, varhato 2/3 kulfoldi félév. Mert most mi jon? Juliusig latok elore, utana nem tudom hogy hol leszek, és mit csinalok. Egészen '16 oktoberig nem tudom. Meg utána sem tudom - mert barmi lehet, barhol.

Na de forduljunk egy kicsit a konkretumok és a jelen felé: lement a karacsony, meg minden, jan 8ra vettem meg a repulojegyemet, es foglaltam hotelt, ahol lakok majd addig, amig nem kapom meg a "végleges" alberletemet. Jan 2-7ig rengeteg macera volt, elinteznivalo, megvennivalo, utanajarnivalo, stb. Anyuekkal jan 3-án talalkoztam utoljára, a társasággal Jan 6 este tartottunk bucsubulit, Judi pedig nagyon sokat segitett a pakolasban, es kikisert a repterre csutortokon, hogy ott pityereghessünk egy kicsit. :D



3 bitang nagy börönd, 2 kezipoggyasz, kezemben a kisparna, zakó, minden. Ennek még kesobb fontos szerepe lesz... Mert en mar tudom mi lesz az elso igazi bejegyzes temaja: az, hogy ha csutortokon elindultam otthonrol, es 1 atszallassal csut este meg kellett vna erkeznem Newcastlebe, akkor mit is keresek én még péntek este 4:20kor Londonban?. :)

3200 karakter lett, sorry. :)